tisdag 20 september 2011

Ingen fyller 20 oskuld, tonåren fuckar oss alla.

Jag vill gråta, skrika, le, allt på samma gång.
Allt är så jävla komplicerat.
Vänner sviker.
Litar endast på Elhi, Mandi och Danne till 150%.
Skolan går skit.
Klarar inte av det just nu.
Jag har aldrig tyckt att min kropp är ful men
komplexen och pressen bara ökar och ökar.
Hatar att byta om i skolans omklädningsrum.
Kärlek.
Det gör så ont.
Kommer jag någon gång få uppleva riktig kärlek?
Eller exeterar bara ordet LEK för mig?
Mamma och pappa.
Jag älskar dom men just nu vill jag bara slippa dom.
Kan inte någon ta mig som jag är?

1 kommentar:

  1. låt inte någon trycka ner dig! alla har vi våra kroppskomplex! ja ALLA *understruket på alla* du är prefekt precis som du är och jag vet exakt vad du menar i detta inlägget för jag känner likadant!
    alla är vi födda till att vara vackra alla är vackra på sitt eget sätt! vissa råkar bara ha turen med sig medans andra har den mot sig och that's it!
    vad jag ville säga till dig är iallafall är att du är fin och prefekt och underbar PRECIS som du är och låt aldrig , jag menar det, ALDRIG någon säga till dig att du inte är det!

    sköt om dig och om du vill prata med någon som du aldrig träffat innan, kontakta mig via min blogg ( www.evves.devote.se ) eller min mejl ( coolina96@hotmail.com ) ibland är det faktiskt riktigt skönt att snacka med någon som inte har massa fördomar! :)
    kram på dig !

    SvaraRadera