fredag 16 september 2011

Mina bästavänner

Elinor Johansson
Världens finaste. Jag svär. Hon är min allra bästa vän, min rumkompis, min idiot, min drog, min lillasyster, min andra halva. Mitt allt. Hon finns jämt för mig och torkar mina tårar.
Vi sågs första gången 2010 i skolan. Men en dag nu på sommarlovet sågs vi och sen dess har vi vart oskiljbara. Vi håller ihop i vårt och tort.
Jag älskar dig mest gumman!
Daniel Johansson
Världens gulligaste. Vi träffades första gången förra hösten. Sen vid julen var mitt liv helt kaos och han fanns där för mig. Nu är vi som syster och bror. Han stöttar alltid mig och får mig känna mig bra. Jag kan säga allt till honom och han lyssnar alltid på vad jag har och säga. Dör han, dör jag.
Jag älskar dig bror!
Elhi och Danne är världens finaste par. Och jag känner mig lite som deras barn för dom tar hand om mig och ser till att jag mår bra, hihi. Tack. Älskar er!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar