onsdag 21 september 2011

Svar :)

är du kär just nu? isf, i vem och vad fick dej att falla för just honom? hur ska din dröm pojkvän vara? :)
Av Olivia på Mini-frågestund kl. 20:51
Hej! Njaae, kär är jag väll inte men jag små gilla en ja. Varför jag började gilla honom? Ehm...Han acepterar mig precis som jag är som killar brukar ha svårt för annars. Och så är han väldigt rolig, snäll och verkligen gullig, både på utsidan och på insidan. Aa typ så. Min dröm pojkvän ska:
  • Ha humor
  • Säga att jag är fin, med eller utan smink
  • Kunna visa att han är kär i mig bland folk
  • Ta förhållandet seriöst men kunna skoja
  • Jag förnekar det men jag älskar när en kille kittlar mig
  • SMSA gulliga saker
  • Beskyddande men låta mig ta risker också



Vad är det absolut värsta med att vara handikappad? Finns det några fördelar också? Är det jobbigt att inte kunna ta hand om sitt privatliv själv?
Av Anonym på Mini-frågestund kl. 22:08
Det finns inget som är värst eller bäst. Ehmm, jag tar hand om mitt privatliv själv?



Har du nån gång färgat håret? Tycker i alla fall att du har sjukt fin hårfärg!:)
Av WilmaRampre på Mini-frågestund kl. 20:01
Jag har tonat det en gång. Tack :)


Har du nån pojkvän :) Fin blogg Kram <3
Av Wilma på Mini-frågestund kl. 19:05
Nej, jag är singel. Tack kram :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar