söndag 25 september 2011

Tråk

Hur Svarar du i telefonen: Nattiz
Gör du när du är kär i fel person: gråta.
Tycker du om gul-bil-leken: Gör den endast när jag är uttråkad xD
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 200 kr xD
Mycket är klockan: 23:45
Många kontakter har du på msn: Massor :P
Var spenderar du en regnig dag bäst: Hemma framför datan xD

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Oki :) (Micke)
Ringde dig senast? Dolt
Pussade dig senast? ELHI :D
Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen.
Saknar du mest just nu? Danne <3
Ska du träffa imorgon? Hmm, typ Micke kanske
Sov du med senast? Elhi
Kramade du senast? Micke för Elhi och Mandi dissade mig när dom gick :(
Vem fick du senast sms av? Elhi

KÄRLEK
Är du kär? njaaae, men gillar en
Är du på G med någon? nej fast ja eller jag vet inte
Vdu ha fast förhållande eller bara strul? fast förhållande.
Ångrar du att personen som tog din oskuld skulle vara den som inte gjorde det? Min oskuld ska han som älskar mig mest få, även om jag är 42 då
Tror du på långdistans-förhållanden? Nja
Tycker dina vänner att du passar perfekt ihop med någon? Hahaha...jepp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar