söndag 3 juli 2011

14:03

Heej
Tänkte berätta lite om i fredags eftersson jag inte orkade igår. Btw, pappa körde mej till min farster vid typ sex. Där bada jag, min kusin och hennes pappa i deras pool medans min farster fixa maten. Sen åt vi hamburgare, mums! Haha , jag är fett smart.


Min kusin: Jag vill också tappa mat.
(Jag tappa lite)
Jag: Det är bara 14-åringar som får tappa så du får vänta.
Min kusin: Okej.


Efter maten gick vi till en lekpark och min kusin lekte. Sen gick vi hem och kolla på film, vet inte vad den hette. Den var seg men ändå intressant. Och typ tolv la vi oss. Vakna vid typ sju av att min kusin la sig brevid mig och somna igen. Vakna typ tolv och min farster kom in med frukost. Så vi åt och kolla på barnprogram, haha. Sen hämta pappa mej. Gjorde typ inget igår. Skit dag var det.
Puss

2 kommentarer:

  1. Duktig kusin du har som lyssnar på det du säger :D<3

    Älskar dig

    SvaraRadera