tisdag 19 juli 2011

Inlägg 4 - Mitt seriösaste förhållande hittills

Jag tänker inte skriva namnet men kan berätta om det.

Det hände den 14/8-2010. En lördags kväll. Minns exat. Jag satt och snacka med en i klassen på MSN. Då hon fråga om en kille i paraell klassen som jag tidigare i veckan hade snackat rätt mycket med. Och så börja vi messa och på natten blev vi ihop. Jag trode det inte skulle hålla men det var vi i tre månader. Första gången jag var hos honom hann inte jag sminka mej, men han ba "Vad söt du är" Vi älskade varandra mest och jag minns exat hur det var och det vi gjorde. Vi grät tillsammans till och med En dag som jag minns extra mycke var en fredag i juni 2010. Han hade redan slutat och jag hade en lektion kvar och han satt och vänta tills jag sluta. Sen gick vi till honom och sen till mej. Jag var så lycklig. Jag kände mej älskad och värdefull. Jag gjorde slut en gång för jag var osäker. Det var piss i skolan, att se honom ledsen. Jag grät hemma och hatade mej själv för att jag hade sårat honom. Tre dagar senare blev vi tillsammans igen. På avslutningen var det regn och då stod vi under ett paraply och han sa "Du är min". Trode aldrig det skulle ta slut men det gjorde det, fem timmar senare. Jag satt med mina kompisar och as garvade då jag fick ett SMS från honom och jag slutade att skratta. Dom ba "Nattis, vad är det?" Jag visade SMSet och dom kramade mej. Jag grät inte, bara satt. Var helt tom. Men på kvällen så kom miljoner tårar och jag började skakka.
Jag har kommit över honom men i början i 7an blev vi bästavänner. Nu har vi glidit isär. Jag hoppas vi blir vänner snart igen för jag älskar honom som en bror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar