söndag 30 oktober 2011

18 inlägg idag

Inlägg  1: din facebbook profilbild.



Inlägg 2: En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.


Inlägg 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Inlägg 4: En bild från en fest du aldrig glömmer.


Inlägg 5: Din bästa tid


Inlägg 6: 5 favorit låtar.


Inlägg 7: 5 fakta om mig själv.


Inlägg 8: Bild på en tid jag saknar.


Inlägg 9: Gammal och ny bild på mig själv.


Inlägg 10: En bild från din förra sommar.


Inlägg 11: Msn profilbild.

Inlägg 12: 5 mål i livet.


Inlägg 13: En puss- eller krambild.


Inlägg 14: Favorit citat.


Inlägg 15: En bild som för mig betyder kärlek.


Inlägg 16: En bild som alltid får mig le.

Inlägg 17: Bild på dig och dina syskon

Inlägg 18: En bild på dig och någon du älskar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar