torsdag 20 oktober 2011

Torsdag

Hej alla!
Började  8:00 med engelska. Rätt chill. Sen var det bild och min bild blir asbra. Både jag och läraren är jättenöjda. Hon sa till och med på lärarmöte hur stolt hon är över mig. Lite lagom skit glad sådär. På matten fick vi tillbaks vårt prov och jag fick 18 av 25. Jag och Jessica ba: Yeeeeeey! Skitbra och skitnöjd! I sjuan hade jag bara två godkända prov och nu ba går det skitbra. Så skönt! Aa, sen var det musik. Ska göra musik med Dakey och Akey (Danne och Alex). Blir nog kul. Efter lunchen var det So och hahaha... 
Carin (läraren): Vet nån vad ett fackförening är? Asså fack med A
*skratt*
Carin: här är ett fack (en trä låda) i den kan man stoppa saker i

Plus att hon skrev typ "blablabla. Förbättra förhållandet" på tavlan. Asså seriöst ALLA dog av garv. Sååå kul!
Svenskan var också rätt kul. Slutade 15:25. Nu ska jag plugga till fackprovet imorgon.

Ses sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar