lördag 29 oktober 2011

Bajstråkigt!

Ååååååååh, har skit tråkigt! Jag dör snart, seriöst. Elhi gick typ tre för att fira Anna, Danne är så lat, Micke är barnvak, ingen annan svarar och brossan är och firar Carro. Så här sitter jag i mitt rum  helt forever alone en lördagskväll. Inte kul! Har så tråkigt att jag tar fram matteboken snart! Aja, efterssom jag inte hann blogga igår kan jag väll berätta lite om igår då. Det var en vanlig skoldag med sy, biologi, lunch, klassråd, engelska och sven. På biologin kollade vi på en sexualkunskaps film och alla killarna i 7an stod utanför dörren och kollade. OBS! Dennis stod längst fram. Akward! Slutade 13:00, skit nice. Åkte hem och fixade lite sen kom bästavän och vi gick till parken. Vi var fett flummiga. Vid sex gick vi hem och åt sen började vi fixa oss till 136 XL festen. Åkte dit vid sju och mötte upp Hanna och hennes kompis. Asnice fest och as heta killar. Svär, dog fan! Dansade hela kvällen. Skitkul!

Idag vaknade vi vid elva och åt frukost. Sen kollade vi på Bonbai dreams och flumma. Prata lite med Micke och hans lillebror i telefon, eller Elhi pratade och jag låg och garva, ingen anning varför. Sen dumpade Elhi mig och då hade jag så tråkigt så gick med Erik på barnkarlas i huset brevid. Dom hade ponny ridning btw, sååå söt! Och vet ni vad jag fick? EN GODISPÅSE MED PRINSESSOR PÅ! Nu är ni avis va? Nu ska jag äta så ses sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar