söndag 16 oktober 2011

As nice dag!

Heej på er läsare! :)
Försökte blogga tidigare idag men blogger appen funkar inte. Får väll instellera om den. Iallafall, vaknade vid halv elva och åt och fixade mig. Var skit seg! Sen schussa pappi mig och mammi till M2 Studios där plåtningen var. Skitcool studio! Där åt vi med fotografetna först. Jätte schyssta. Dom kollade in min blogg och en började gråta för att jag skriver så fint. Man ba: naaaw. Fett gulligt. Efter lunchen var det dags för att bli sminkad och fixa håret. Jätte duktiga tjejer som gjorde det. Aa, sen var det dags för plåtning! Se bilder här nere. Det tog ungerfär en timme och rätt jobbigt men klart det coolaste jag har gjort. Får dock inte bilderna först i november och det är lite synd men aja. Sen fick vi schuss av en fotograf som håller på med musik. Han kollade på mina låtar här på bloggen och kanske ska göra musik till dom. Coolt va?
´

1 kommentar:

  1. o vad söt du är! älskar ditt hår o vilken snygg make up! ser fram emot att få se bilderna! :)

    SvaraRadera