onsdag 24 augusti 2011



4 kommentarer:

  1. du skrev ju att din pappa dog år 2000 men att du skulle få photoshop av din pappa har jag förstått de här fel elr har du en låtsas pappa? :)

    SvaraRadera
  2. Hej Natalie!
    Jag har precis börjat läsa din blogg, är en tjej i ungefär samma ålder. Snart 16 :)
    Tycker att du verkar enormt klok, och vacker är du också!!

    Jag tänkte -bloggar du helt själv? alltså skriver och så vidare? :)
    Och kan du gå med kryckor eller så? (läste om dig när du var liten och att du hade en gåvagn!)

    Jag beundrar verkligen dig och det är jättekul att följa din blogg :)

    p.s Om du inte köpt en Iphone än så tycker jag att du ska köra på en vit, jag har själv den svarta och är riktigt avis på dom som har vit ;)

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Vad hände med din biologiska pappa?

    SvaraRadera
  4. vad vill du bli när du blir stor?
    vad ska du välja för gymnasium?
    gillar du att gå i skolan?
    störst du av ditt handikapp eller är det något du inte tänker på?
    får du hjälp när du går på toa? använder du tampong?
    du har en jätte bra och intressant blogg så fortsätt med den!!:) kram

    SvaraRadera