tisdag 30 augusti 2011

Tja tja

Sorry att jag inte bloggade mer igår men var skit trött. La mig typ nio redan. Men kunde inte sova först vid ett så kollade på EMA galan och snacka med Simon. Idag började jag 8.10 med Hemkunskap i Skolhagen så jag gick dit istället för att åka taxi efterssom det inte är så långt dit. Tar typ 15 - 20 minuter. Kom typ tjugo över åtta för kunde inte hitta salen. Jag messade Molle som går där men han svarade inte. Tänkte messa Micke men efterssom att Molle inte svarade så hade dom troligen gympa eller något. Men sen visade typ bilboekarien mig salen. Vi prata typ halva lektionen sen gjorde vi dipp. Min och Älins var godastt. Hahaha. NOT! :P Aah, vi sluta tio och fick vänta på min taxi i typ 20 minuter. Träffade på min bebbis Erik och hans dagis som sjöng " Tre små apor hoppade i sängen. En ramla ner och slog sitt lilla huvud. Mamma ringde doktorn och doktorn svara inga små apor i sängen får vara ..." Haha, sjuuukt sött! Aa, sen hade vi gympa, lunch och matte. Då fick vi reda på våra ''matte grupper''. Är fett glad. Hamna i en liten grupp med Fanny, Emma och Emelie. Happy face! Sen var det Svenska och Sven. Slutade sen. Nu ska jag läsa nya Frida.
Hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar