torsdag 4 augusti 2011

NY LÅT! Perfekt - Natalie

Vers 1
För att känna din doft
Så skulle jag kunna dö
För du är perfekt
Och det här är sanna ord
Jag vet jag är inte perfekt
Men ge mig en chans så jag får visa vem jag är
Och så du vet, kan inte sluta vara kär
Du kom in i mitt liv en höst rening dag
Och sen dess har jag drömt varenda fucking dag
Om att du och jag, ska vandra hand i hand
Genom eld och floder
Och finnas för varann
En chans av dig är allt jag vill ha

Mellanspel

Vers 2
För att vara med dig
Skulle jag krossa öknen
Kan inte sluta tänka på dig
För du är speciell
Jag tänker på dig varje morgon, varje kväll
Att se dig le, är det finaste jag sett
Den stora drömmen att vi två blir ett
Du är nog kille alla vill ha
För du är perfekt, så jävla fucking underbar
Jag försöker glömma dig fast det är inte lätt
För det enda jag vill är att hålla dig tätt
Men tyvärr är jag nog inte tillräckligt bra
Men jag vill vara med dig, varandra jävla dag
På nätterna ligger jag sömnlös och vrider och vänder
Kommer alltid gilla dig, vad som än händer
Och i mina ögon kommer du alltid vara perfekt


Musik:
Kew - Du är perfekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar