söndag 7 augusti 2011

Enda gången då jag backar, är när jag tar sats!

Min uppdatering har inte vart så bra, jag vet. Förlåt. Men jag har varken haft tid, ork och har vart almänt fantasilös. Jag har vart med Elhi vajre dag i typ två veckor. Och med henne kan jag gråta och skratta med. Jag älskar dig mest, Elhi!
Sen har jag vart lite ledsen på grund av en kille. Men jag vet att jag kommer komma över honom. Även om det känt piss nu. Jag kommer må bra igen med Elhi och Danne vid min sida. Men nu vill jag bara gråta, lyssna på depp musik och skriva låtar.

Den 22/8 börjar jag i 8an. Då är jag på benen igen. Jag ska radera alla SMS, kanske starta om bloggen (?). Jag ska starta om mitt liv. Glömma alla killar. Och tjejer för den delen.

Enda gången då jag backar, är när jag tar sats! Och nu backar jag verkligen långt och jag känner på mig att 8an kommer bli ett toppen år fylld med läxor, prov (BLÄ) och massa flum! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar