måndag 8 augusti 2011

Sommarskola FTW!

Som sagt. Sommarskolan började idag. Haha. LOL. Hemskt. Sjukt. Udda. Kom dit typ 8.15 och fick vänta på skolgården med andra små barn tills dom släppte in. Julius och någon mer från min skola var där, fast dom har typ svenska/engelska? Och så Ricard fast han dissar mig. Screw you! Min ''klass'' består av typ 15 elever varv av 70% är killar. Haha, Nattiz räknar procent, behöver fan inte sommarskola pappa! Iaf. Killarna är fett roliga asså. Och min lärare heter Gullinga, haha stavning? Hon är typ såhär femtio elva år och gillar katter, hihi :). Sluta vid halv tolv och satt och snackade med en skitschysst lärare och en kille från ''klassen'' tills taxin kom. Nu ska jag fixa mig, ska vara med Elhi och Danne.
Puss ses sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar