onsdag 24 augusti 2011

Svaren :)


Matilda sa...
du skrev ju att din pappa dog år 2000 men att du skulle få photoshop av din pappa har jag förstått de här fel elr har du en låtsas pappa? :)


Hej! Ja, min mammas man kom in i mitt liv när jag var fem år. Vi har bott tillsammans i tio år så det är han och min mamma som har uppfrostrat mig. Jag älskar min ''nya'' pappa jättemycke!

Jennifer sa...
Hej Natalie!
Jag har precis börjat läsa din blogg, är en tjej i ungefär samma ålder. Snart 16 :)
Tycker att du verkar enormt klok, och vacker är du också!!
Jag tänkte -bloggar du helt själv? alltså skriver och så vidare? :)
Och kan du gå med kryckor eller så? (läste om dig när du var liten och att du hade en gåvagn!)
Jag beundrar verkligen dig och det är jättekul att följa din blogg :)
p.s Om du inte köpt en Iphone än så tycker jag att du ska köra på en vit, jag har själv den svarta och är riktigt avis på dom som har vit ;)

Kram!!

Hej Jennifer!
Tack så mycke! Ja, jag både bloggar och designar bloggen helt själv. Och nej kryckor går inte för mig. Jag har fortfarande en gå stol :)
Kram

Anonym sa...
Vad hände med din biologiska pappa?
Han är död men mer vill jag inte säga.

lisa sa...
hej!
läste lite under fliken "mitt handikapp" och kom till där du berättade att du lärt dig ett kommunikationssätt, Bliss tror jag att det hette..?
kan du berätta lite om det?
kram! :)

Hej Lisa! Det kommer ett inlägg om det snart så håll utsik. Kram :)

Anonym sa...
Vad fick dig att börja blogga?
Vad gillar du för stil på kläder?
Hur många besökare har du om dagen?
Kram:)
Kika gärna in på min blogg:
www.natalieswoorld.devote.se
1. Hm...jag började när jag var tolv men då var bloggen inte så bra. Nu bloggar jag bättre. Jag har en blogg för att jag har svårt att göra mig hörd bland folk för att jag inte kan prata men här på bloggen kan jag visa mitt äkta jag. Jag vill också att folk ska ha mer förståelse för oss cp-skadade.
2. Hmm... Jag gillar tighta linnen och jag älskar mjukisar.
3. Ca 50-150
Kram :)
Linea sa...
Hej fin blogg :)
Har du ngn kille? Isf, vad heter han o hur länge har ni vart tsm? :)
om inte haru känslor för ngn? hur länge har du haft de? vad fick dej att falla för just honom? vet han det? o tror du det kommer bli nåt mellan er? :)

Hej Linea!
Tack :)
Jag har känslor för en kille och har haft det i snart ett år så rätt så länge. Det jag föll för hos honom var nog hans personlighet. Jag trodde aldrig jag skulle någonsin börja gilla honom men när vi en kväll snackade på Facebook så insåg jag hur gullig han var. Jag har svårt att bli acepterad av killar på grund av mitt handikapp men den här killen gjorde verkligen det och jag tror det var lite därför jag föll för honom. Och ja, han vet. Din sista fråga då... I nuläget har vi knappt pratat IRL så svårt att säga men jag hoppas det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar