söndag 13 november 2011

18:46

Förlåt för att jag inte bloggade igår. Hann verkligen inte. Hade fullt upp från klockan nio på morgonen  då jag vaknade till klockan typ två i natt då jag la mig. Var i Täby vid tio typ och blev sminkad och fixad i håret, det tog typ tre timmar. Sen var det dags att ta på kläderna och klockan två var catwalk. Var fett grymt att få allas ögon mot mig för en gångs skull. Underbart! Efter så fikade jag, familjen, Elhi och Sofia lite. Sen åkte vi hem och fixade inför festen, hällde upp godis, gjorde bål osv. Vid sju började vi  fixa oss själva och åtta kom alla. Det var sjuuuuuukt kul!  Ahaha, flum som fan. Älskar dom bara, så sköna! Fick fina saker också. Bilder kommer. Festen slutade vid tolv och jag, Elhi och Hanna åt lite. Sen drog Hanna och jag och Elhi la oss.

Idag drog Elhi vid ett och jag har typ mest slappat. Sjukt trött!8

Ses sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar