torsdag 17 november 2011

Everyday I see my dream, Everyday I see my dream...

Gaaaaaaaaaaaaaaah vad jag älskar LMFAO! Världens bästa musik. Enda som spelas på min Spotyfy just nu. Kärlek till er!
Iaf, började 8:45 idag med bild. Är nästan klar med min tavla. Trina, min bild lärare är skit stolt över mig. Ni kommer få se tavlan när den är klar. Efter bilden var det matte och jag blev klar med kapittelt procent. Äntligen är matte ganska lätt. Nu kan jag göra alla tal helt själv snabbt. Skönt! Sen var det musik och jag, Danne och Alex blev klara med våran uppgift och fick längre lunch. Ska spela upp uppgiften nästa veckan. Skolmaten var torsk, mos och tunnbröd men som tur har Björn i kafeterïan äntligen börjat sälja toast igen så min lunch blev två toast och äppel juice. Gött! Sen innan So:n fick jag och Elin värsta skratt attacken. Ahahaha! Inte skrattat så mycke sen i 6an. Lol. Aa, sen var det So och jag började mitt projekt om Chile som ska vara klart vecka tre, asså i januari. Ville ha Brasilien men läraren  tyckte att det var så stort land så tog Chile som iaf är nära. Sen var det svensska och läste hela lektionem. Slutade 15:25. Hemma fortsatte jag plugga engelska och nu ska jag skriva klart svenskan. Kollade på mina betyg nyss och är godkänd i allt. STOLT!
Ses sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar