onsdag 16 november 2011

Onsdag

Hej
Förlåt att jag inte bloggade igår men hann inte. Var på Twiday och skulle se Eclipse vid tolv men fick  inte stanna. Sadface. Föräldrar och skolan sabbar allt. Fick se Twilight och hetaste killen ever - Taylor Lautner (Jacob)  i New Moon iaf. Jag ska gifta mig med honom! Sååååååååå söt, fin, underbar, snygg, het! Katt! Var hemma vid elva. Pluggade lite fysik och la mig.

Idag började vi klockan åtta med ett jävla fysik prov. Gick....Äch vafan, kör omprov på optik också. IFML! Sen var det svenska, gympa, lunch, matte och SO. Fick reda på mitt historia termins betyg - E. Aja, kunde vart bättre men bara jag är godkänd så är jag glad :) Slutade 13:40. Riktigt skönt! Satt och snackade med gulliga Jessica och började med gympa uppgiften. Den ska in den 30onde och jag är nästan klar. Ska plugga engelska nu. Prov på måndag och det avgör betyget.
Ses sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar