tisdag 1 november 2011

Frågestund!

8 kommentarer:

  1. vad är det för handikapp??

    Favorit färg?
    Bästa film?
    Bästa bok?

    SvaraRadera
  2. Vilken är din favoritfilm?
    Vilket är ditt favoritklädesplagg?

    SvaraRadera
  3. har du haft sex?
    vem är din bästa vän?
    gillar du att resa?
    vad är det jobbigaste med ditt handikap?
    hur gör du när du har mens?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! jag måste bara säga att jag älskar din Positiva inställning till ditt handikapp!
    jag har också ett handikapp och jag har höga mål och drömmar för framtiden.
    så min fråga är vad har du för mål och drömmar för framtiden?

    SvaraRadera
  5. Brukar du bli mobbad för ditt handikapp?
    Om ja, vad brukar folk säga?

    Tycker du är väldigt modig som vågar ta för dej av livet fast du har ett handikapp! Försätt så!

    kram

    SvaraRadera
  6. Jag ÄLSKAR ditt positiva sätt, när många andra i samma situation ser ner på sig själva, fortsätt så, så kommer du gå långt i livet :)

    Mina frågor:

    Vad skulle du göra om du fick 1 miljon?
    Vad är det bästa med ditt handikapp?

    KRAM pårej!

    SvaraRadera
  7. 1.har du strulat?isf med vem?
    2.hur fick du ditt handikap?
    3.gillar du nån kille?isf vem?
    4.har du varit full?isf vad hände?

    SvaraRadera
  8. När du bloggar måste du tänka efter hur du ska skriva saker meningar,ord osv eller är det helt naturligt för dig att skriva ? Verkar som du inte har så svårt för det om man läser inläggen men undrar om du måste anstränga dig när du skriver dom eller om du bara skriver ?

    Kram

    SvaraRadera