onsdag 23 november 2011

I'm a mattegeni!

Tja brossor! Eller syrror...? Eller.....Tja läsare :D
Känner mig exxxxxxxtreeeeeeeemt duktig. Slutade klockan 13:40, var hemma vid två och har pluggat geografi sen dess. Har läxförhör på typ alla länder, huvudstäder, hav och bergskedjor imorgon. Kan det mesta. Iaf, började med fysik klockan åtta idag. Riktigt seeeegt. Sen var det svenska och argumentation. Gympa och dans sen. Lunch. Sen på matten ägde jag. Igår när jag var sjuk gick läraren genom ett nytt kapitel - Ränta. Och idag förklarade läraren för mig i typ tre minuter sen fattade jag och gjorde alla A tal själv. Stolt! För dom som inte vet har jag haft vääääääääldigt svårt för matte sen jag gick i 5an. Hade bara två godkända prov i 7an men i somras gick jag i sommarskola som var inriktat på  matte. Nu är jag as bra på matte. Skulle byta till en "bättre" och större mattegrupp men valde att stanna kvar i min lilla grupp iaf ett tag till för får bättre hjälp och det är lugnare där. Iaf, sen var det So och jag jobbade vidare med Chile och aa sen slutade vi. Ska vara social mot bästavän på facebook nu.
Ses snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar