tisdag 13 december 2011

13 december

Hej alla lucior och stjängossar och hela tåget!
Som sagt är det ju den trettonde december idag. Asså Lucia. Började halv åtta i Täby kyrka som ligger typ sju minuter från mig så gick dit. Fett läskigt att gå genom kyrkogården själv i mörkret. Jag vet, töntigt men är verkligen rädd för gravar. Men aa, i kyrkan sjöng vi upp och typ åtta kom alla i 6an till 9an och kollade på oss. Fick asont i halsen efter typ tre låtar. Seriöst, kunde knappt prata. Svimfärdig var jag också. Bra va? Efter var det hemkunskap. As chill, fikade och mös. Sen var det gympa och jag gjorde inget för jag mådde skit. Gröt till lunch. Matte, svenska, lite fysik och sven. La mig och vilade lite sen. Var helt paj. Har nyss blivit klar med bokanalysen till svenskan. Så skönt! Ska bara göra biologi provet och Akutisk förhöret imorgon och sista delen på engelska provet på torsdag. Sen ska jag fan inte plugga mer fönst nästa år. Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar