söndag 11 december 2011

Söndag

Hejsan alla tomtenissar ^^
Söndag idag, vilket betyder skola imorgon. Men på första gången på typ tre månader har jag inte ångest inför nya skolveckan. Kommer nog vara stressigt måndag och tisdag men sen är skolarbetet slut för året. Då väntar städning, lag dagar, betyg samtal och massa slappa saker. Och på tisdag är det Lucia. Vi ska vara i samma kyrka som mamma och pappa gifte sig i i somras. På förra årets Lucia hade vi samma präst som vigde mina föräldrar. Lite kul! Kommer iallafall bli mysigt. Hoppas bara att vi får lite snö i veckan. Men verkar inte så. Mamma såg nyss att vi har fått rosor i vår rabatt. Helt sjukt! Men det är ändå lite skönt att det är så pass varmt fortfaramde. När det är jätte kallt ute så får jag inte så bra blodcirklation i kroppen och får ont, och så är det jätte svårt att ta mig fram med rullstolen i snön. Så på ett sätt är det bra att det inte  är snö än, men vill att det ska komma till julafton iallafall.
Idag ska jag plugga jätte mycke. Har massa i skolan nu såhär före lovet.
Bloggar mer sen, puss!

1 kommentar: