lördag 3 december 2011

Tack!

Elinor Johansson, senaste tiden har varit kaos. Jag vet. Men gumman, vi kommer klara det här tillsammans. Det var det vi lovade varandra, visst? Att svika dig finns inte i mitt liv. Lika omöjligt som att ta på solen. Pinky på det. Jag kommer ihåg hur det här började. Det var i mitten av sommarlovet. Båda hade tråkigt och vi bestämde oss för att ses även om vi inte hade sets på typ fyra månader. Sen dess har det vart vi två. Och sen dess har jag kännt mej hel. Älskar dig <3

Alex Åhlen, senaste tiden har varit riktigt jobbig i vår vänskap. Både för mig och för dig tror jag. Men du vet varför. Men trots allt jag sa och allt jag kallade dig har du aldrig lämmat mig, hur taskig jag än var. Förlåt för allt. Just nu är du den som bryr dig mest av alla om mig. Du frågar hur jag mår flera gånger om dagen och om jag inte mår bra mår du inte heller det. Så skönt att allt är löst nu. För du betyder sjukt mycke <3

Elinor Karlsson, jag kan bara säga att jag älskar dig så mycke <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar