söndag 11 december 2011

BloggExtra svar

hur lång är du och vad väger du? (med tanke på att du skriver att du vill gå upp i vikt)
Frågat av cc 

Svar:
Jag är ca 1,62 och väger 34 kg

Vad har du för handikapp? har inte uppfattat? Sitter du i rullstol? Vad är din höjdpunkt i livet just nu? vad är din "sänkpunkt" just nu? :)
Frågat av andrea

Svar:
Mitt handikapp kan du läsa om under fliken Mitt handikapp. Min höjdpunkt just nu är nog jul och nyår. Ser även fram emot nästa år rätt mycke. Sänkpunkten är nog allt plugg.

Hej! tycker du någonsin att det är jobbigt att blogga/uppdatera din blogg om du typ inte har något att skriva om?
Frågat av Andrea

Svar:
Hej! Ja det tycker jag.

sitter du i rullstol ?
Frågat av Moa

Svar:
Japp.
varför började du att blogga?
Frågat av Marilyn

Svar:
För jag vill ändra folkets uppfattning om dom med handikapp. Världen behöver någon unik blogg också.

du säger ju att du är handikappad , vad menar du med det ?, är du det ? , på vilket sätt ?
Frågat av Lovisa Jacobsson

Svar:
Öööh ja? Annars skulle jag ju inte säga det. Jag menar, det är ju inget man skryter om. 
Mitt handikapp kan du läsa om under fliken Mitt handikapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar