torsdag 8 december 2011

Visste ni att?

  • Jag är väldigt osäker i mig själv?
  • Jag hatar att läsa böcker?
  • Jag har komplex för mina bröst?
  • Jag behöver jämt uppmärksamhet för att känna mig bra? Hatar det.
  • Min fobi är att spy?
  • Musik är min drog? Klarar mig inte utan den.
  • För vajre skol vecka som går blir jag mitt självförtroende sämre och sämre?
  • Jag älskar mjölk?
  • Jag är jävligt smal och HATAR det?
  • Jag älskar att skratta?
  • Jag känner mig jämt ensam även om jag har massa vänner?
  • Min assitent Jessica är den bästa av alla i världen just nu? Seriöst, hade inta klarat mig utan henne.
  • Taylor Lautner är min drömkille? Eller okej, inte direkt då men ni fattar.
  • Mjukisar är mina bästavänner?
  • Jag har varit depprimerad mesta tiden sen jag var tio år?
  • Min dröm är att bli en stor bloggeska?

1 kommentar:

  1. Du är verkligen en jättesöt tjej ska du veta!:)
    Kolla gärna in min blogg om du har lust!
    Kram<3

    SvaraRadera